Patiëntenportaal MijnStJansdal
Uw beveiligde, persoonlijke omgeving van het ziekenhuis
Met MijnStJansdal kunt u thuis…
- Zelf uw afspraak inplannen of verzetten,
- Een deel van uw medisch dossier inzien,
- Vragenlijsten invullen,
- Vragen over uw voorgeschiedenis beantwoorden,
- Folders en animaties bekijken,
- Onderzoeksresultaten inzien (bijv bloedonderzoek),
- Een vraag stellen aan uw zorgverlener (eventueel met bijlage, bijv. foto),
- Uw adres of telefoonnummer wijzigen,
- Een familielid of mantelzorger machtigen om uw dossier in te zien
(als zij ook een MijnStJansdal account hebben).
Met de app MijnStJansdal kunt u in het ziekenhuis:
- zich aanmelden voor uw afspraak, u hoeft dan niet langs de zuil.
MijnStJansdal helpt u om goed voorbereid naar het ziekenhuis te gaan
Steeds meer poliklinieken bieden hun vragenlijsten en informatiefolders aan in MijnStJansdal. U heeft dan overzichtelijk alle informatie bij elkaar staan. Door MijnStJansdal te gebruiken, houdt de arts meer tijd over voor de reden van uw komst. Al meer dan 170.000 mensen (juni 2024) maken er gebruik van! U ook? U kunt MijnStJansdal gebruiken op de computer via de website en via de MijnStJansdal app op uw telefoon en tablet.
Helpdesk / Digiplein MijnStJansdal
Op werkdagen (8.30 - 16.30 uur) kunt u ons bereiken op 0341 - 463700 en helpen wij u graag. Of stel uw vraag aan mijn@stjansdal.nl. Ook helpen de medewerkers van de Helpdesk MijnStJansdal u graag bij de balie van het Digiplein in de centrale hal van Harderwijk en Lelystad. U kunt hier terecht voor vragen over MijnStJansdal of inloggen met DigiD. Ook ondersteunen de medewerkers bij het plannen, verzetten of annuleren van een bloedafname- of röntgenafspraak.