Uw zorgzaken zelf regelen
Nieuwe technologieën bieden steeds meer mogelijkheden, ook in de zorg. Daarom blijft het St Jansdal zich voortdurend verbeteren. Met digitale hulpmiddelen en diensten kunnen we de zorg slimmer organiseren. In MijnStJansdal (app) kunnen patiënten steeds meer zorgzaken zelf regelen. Sommige standaard controle afspraken van chronisch zieke patiënten gaan over in een online consult.
Digitale oplossingen geven zorgverleners gelegenheid en ruimte om persoonlijke zorg te blijven geven aan patiënten die we in het ziekenhuis zien. Dit is belangrijk, omdat er steeds meer mensen zorg nodig hebben en er minder zorgpersoneel is. Met innovatie houden we de zorg toegankelijk voor iedereen.
Welke digitale hulpmiddelen en diensten zijn er?
MijnStJansdal (app):
Bekijk uw medisch dossier, maak online afspraken voor poli KNO, röntgenfoto of bloedafname, vul vragenlijsten in of stel uw zorgverlener een vraag in MijnStJansdal (app).
Animaties en folders:
Deze zijn in MijnStJansdal voor u klaargezet (bij Afsprakeninformatie), zodat u zich goed kunt voorbereiden op uw afspraak, opname of ontslag.
Aanmelden voor een afspraak:
Laat ons weten dat u (bijna) in het ziekenhuis bent. U kunt zich aanmelden in de app MijnStJansdal of bij een aanmeldzuil in de hal.
Vragen beantwoorden van patiënten met hulp van AI
Bij een aantal poliklinieken wordt kunstmatige intelligentie (AI) ingezet bij het formuleren van antwoorden op algemene vragen in MijnStJansdal. AI geeft een antwoordsuggestie. De zorgverlener controleert de suggestie, bewerkt de tekst eventueel en stuurt het definitieve antwoord zelf naar de patiënt.
Digiplein voor ondersteuning
Zowel locatie Hardewrijk als Lelystad heeft een fysieke balie voor hulp en vragen rondom digitale zorg en MijnStJansdal (app). Dat loket heet Digiplein. De medewerkers van Digiplein helpen u graag.