l

Direct contact

Telefoonnummers

St Jansdal receptie (alle locaties)

0341 - 463911

Afsprakenbureau 

0341 - 463890

Poli-Apotheek St Jansdal

0341 - 435858

Helpdesk MijnStjansdal (8:30 - 16:30 uur)

0341 - 463700

Vragen over?


Heeft u een klachtKlik dan hier.

Of compliment? Klik dan hier.


Bent u van de PERS en heeft u een vraag? Klik dan hier.

Medische hulp buiten kantoortijden

Spoedpost Harderwijk  

 

085 - 773 73 71

 

 

www.spoedpostharderwijk.nl

Huisartsenpost Lelystad  

 

0900 - 333 6 333

 

 

www.medrie.nl

Bij levensbedreigende spoed:

 

112

Tips voor een goed gesprek

Goede zorg begint met een goed gesprek. Zo krijgt u de zorg die beter bij u past. Zorgprofessionals hebben medische kennis. U kent uw eigen situatie het beste. Wij beslissen daarom graag mét u en niet over ú. 

 

Hoe kunt u zich goed voorbereiden op uw gesprek met een zorgverlener?

Er gaan vooraf allerlei vragen door uw hoofd. Door spanning en emoties gaat zo’n gesprek vaak heel anders dan gepland. Nadenken wat u wilt weten of belangrijk vindt, helpt om de juiste vragen te stellen en de informatie te geven. Schrijf uw vragen van te voren op.

 

De volgende drie vragen helpen u om samen te beslissen met uw arts over een mogelijke behandeling:


1. Welke keuzes heb ik?
2. Wat verandert er in mijn leven als ik kies voor een behandeling of hulp?
3. Wat gebeurt er als ik niks doe?